Sunday 6 July 2014

Menyusu & Berpuasa


Sudah 8 hari kiter berpuasa dibulan Ramadan ini..harini saya nk share experience saya sendiri MENYUSU & BERPUASA..semasa saya menyusukan Haris dibulan puasa yang lalu susu saya memang drop sesangat..walaupun kekadang saya xpuasa...n selalu sangat tinggal puasa..
Tahun nie saya Menyusu & Berpuasa Hannah 3 bln lbh usianyer..dalam maser 8 hari menyusu nie saya sudah ada tinggal puasa..pada hari saya tinggal puasa tue mmg saya x amik Set 3 Mighty Gems n xbangun sahur langsung..xsedar..hihi.. Tapi utk harini punya puasa saya ambil Set 3 Mighty Gems..bancuhan saya milo with ESP n MEALSHAKE..n PERFORMANCE DRINK saya amik lps saya minum milo n esp n mealshake.n saya juga amik nasi 2 jemput...hihi..
Alhamdulillah walaupun 3 kali turun naik tangga umah tingkat 4...g soping beli barang dapur..g 2 kedai baju dua2 naik tangga..vacuum n mop lantai 2 bilik..masak tengahari untuk anak..n masak untuk berbuka..Alhamdulillah..saya berjaya tanpa raser penat lelah....saya siap perah 3oz utk bb hannah...maklumla nk tggl dgn ayah..ibu g soping jap..hihi..yg lain saya direct feed n hannah tido n xder meragam.. Alhamdulillah thats mean my milk enough for her..Syukur..syukur...Shaklee sesuai dengan badan saya..
 P/s: saya juga amik kurma n madu..samada waktu berbuka @ sahur..n bykkan pengambilan air masak. ;)

My Hannah ;)

                                                         Ingin mencuba klik link dibawah.
                                                                         

                                                       ORDER: SET 3 MIGHTY GEMS

                                                                                @



Untuk keterangan lanjut hubungi saya :
FB : Nur Azlinawani Salahudin
SID : 906217
0126448381
wani.salahudin @ yahoo.com


No comments:

Post a Comment